×
0
Winkelwagen
€0,00

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
0
Favoriete producten
Wensenlijst

Krijg Ik Een Bevestiging Van Mijn Bestelling?

Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Naast de orderbevestiging, ontvangt u ook een factuur per e-mail. De factuur bevat alle relevante informatie met betrekking tot uw bestelling, inclusief de totale kosten. Wij verzoeken u vriendelijk om de factuur binnen de aangegeven betalingstermijn te voldoen. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling of factuur, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan graag tot uw dienst om u te assisteren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf.

Wat Kan Ik Doen Als Ik Problemen Ondervind Tijdens Het Betalen?

Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsboven in internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.

Kan Ik Een Bestelling Annuleren?

Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@droog-doek.nl  met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.