×
0
Winkelwagen
€0,00

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
0
Favoriete producten
Wensenlijst

Garantie en Klachten

Garantie

Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Wij bieden standaard 1 tot 10 jaar garantie op al onze producten. Raadpleeg hiervoor de productspecificaties bij het desbetreffende artikel.

De door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@droogdoek.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.