Garantie en Klachten
Garantie
Wij
doen ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het
wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er
iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken
je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen
voor reparatie of vervanging.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de
wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is
of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor
sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Wij bieden standaard 1 tot 10
jaar garantie op al onze producten. Raadpleeg hiervoor de productspecificaties
bij het desbetreffende artikel.
De door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan
de wettelijke garantie.
Klachten
Het
kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u
aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@droogdoek.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te
melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens
is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw
klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.